Träning!

Jag kan inte påstå att jag har varit med om mycket inom träningssektorn. Visserligen har jag tränat lite ju-justu, gymnastik och lite på gymmet nu på sista tiden. Men nu har jag varit med om det värsta på länge. Eftersom att vi nu har köpt träningkort så måste vi ju börja träna också. Så i måndags var vi på vattengympa som var väldigt roligt. Lite lagomt jobbigt, men ingen träningverk dagen efter.

Idag tänkte vi öka lite i nivå och köra afropowerdance. Shit alltså, det var bland det värsta jag har varit med om. Det var otroligt roligt och det var inte tråkigt att träna. Man rörde hela kroppen i takt med trummorna i bakgrunden. Just nu sitter jag här en sån otrolig smärta i mina ben och armar och jag kan bara tänka att det kommer kännas värre imorgon. Tur att jag inte ska till skolan, då behöver jag inte stiga upp ur sängen på hela dagen!


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Nice sida! Hur länge har du haft din sida?

2012-01-12 @ 23:33:21
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0