Man kan inte kalla de kaos.

Jag har, vad vi nu ska kalla de, tisdagsångest. Skolan känns lite halvers. Det är mycket plugga nu och ett seminarium ska göras innan veckan är slut. På måndag börjar även min praktik. Jag ska vara på strok-rehab i övik. Det kan bli roligt och intressant. Fast det är klart, man skulle ju helt vilja vara på en kirurgavdelning. Men lite sår att lägga om och prover som ska tas. Men det är bara att göra det bästa av situationen och se allt som en lärdom. jag har inte varit där än, så vet jag inte vad som kommer att hända. Men i fyra veckor kommer jag alltså befinna min i övik. Jag hoppas på lite liv och rörelse där. Annars tynar jag bort!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0