I sängen duger även den naknaste stjärten.

Jag har laggt mig ner i sängen igen. Efter två dagar i skolan känner jag mig less. Trots att jag inte har gjort så mycket och det har absolut inte varit ansträngade, så blir huvudet lite tungt. Till råga på allt så har jag varit och tränat och har lite smått träningverk i axlarna. Om jag inte hade legat i sängen nu, så hade jag mest troligt åkt och tränat lite step. Men nu orkar jag inte de heller.



På måndag börjar min praktik också. Jag har fått ett boede där i fyra veckor, så jag behöver inte handla eller köpa en bil. Istället kan jag spara mina pengar och lägga dem på en utlandsresa till vinter. Skönt och säkertligen behövligt. Men just nu måste jag fortsätta se halv åtta hos mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0