Helt nytt.

Första arbetsdagen är nu gjort på stroke-rehab. Jag har inte så mycket att säga där, mer än att det kommer bli bra. Bra att få testa något annat för en gångs skull. Inte bara sitta vid skolbänken hela tiden. Annars så har jag precis installerat mig i mitt nya rum. Hemskt att bo ensam och endå en bra bit hemifrån. Hur kommer det gå när jag ska flytta förhoppningsvis till Göteborg då?

Jag har för övrigt världens bästa pojke. Han skjutsade hit mig idag. Eftersom att vi hade lite snålt om tid packade han även in allt i rummet. Ställde in grejerna i kylen och frysen. Jag önskade bara att han skulle ha bäddat sängen också. Jag kommer sakna han och alla ni andra där hemma!

Kommentarer
Postat av: Elina

göteborg!?

2010-09-29 @ 16:23:19
URL: http://elinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0