En mandel efter maten.



Jag klarar inte av att vara ensam. För nu kommer nudlarna och varma grönsakerna tillbaka igen. Det var ungefär vad jag åt sist på praktiken också. Jag lagade endast mat när jag for och jobba. Och då var det bara för att det skulle se bra ut. Jag kan inte laga mat. Jag vill att någon ska komma hit och laga den åt mig!

Dessutom har jag, underbara jag, förstört min datorn lite också. "Datamusen" fick sig nämligen lite vätska på sig och den gillade de inte. Så nu är den lite paj. Otroligt störande. Jag har så himla tråkigt att jag ska nog lägga mig i badet med en bok.

Kommentarer
Postat av: Marre

Säger som Paolo Roberto, det är inte direkt raketforskning att laga mat...

2010-10-04 @ 15:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0