Dagens

Jag hade snabbt tänkt lägga ut en bild på min outfit idag. Jag vet att det är många av mina läsare som gärna vill veta vad jag har på mig idag. Denna regniga, lite trista höst dag.



Jacka: en svart supertrendig regnjacka av märket everest
Byxor: För att passa ihop har jag självklart ett par svarta regnbyxor också av märket everest
Skor: För att piffa upp vardagen har jag tagit på mig mina röda stövlar med ljusblåa, gröna och gula prickar.
Nagelack: Ljusblått av märket H&M. Trendigt



Närmare bild på mina underbara skor. Vad kan de ha kostat? 100 spänn som max kanske. Jag vet inte..



Min hund ville också lägga ut sin nya outfit. Idag har han sin lite kortare päls. Den är mer till för lite varmare väderlag, den är även regntät. Nu vet jag att det finns läsare som kanske blir upprörda över att han har päls. Men det är inget jag kan göra något åt, tyvärr. Han lyssnar inte på mig och bär endast de han själv vill.

Kommentarer
Postat av: Anneli

hahaha, älskling. världens bästa dagens outfit!!!!

2010-09-15 @ 16:53:09
Postat av: Johanna

haha, du är himla kul! :D

2010-09-15 @ 21:15:59
URL: http://bergstrumpan.blogg.se/
Postat av: Elina

klockrent! :D

2010-09-16 @ 11:27:30
URL: http://elinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0